Brev:
Mangler han mælken eller er han blot meget glad for flasken
28. februar 2008
Alder:
9 mdr.
Mangler han mælken eller er han blot meget glad for flasken
Hej Helen
Lige et lille spørgsmål fra os. Noah er jo rigtig godt i gang med skemaden og er som regel rigtig glad for den også.. han elsker sine grøntsager og sin frugtmos. Han spiser det samme som mor og far til aften og frokost, og vi er også kommet lidt mere igang med hapserne.
Dog søger han stadig rigtig meget flasken.. Han får vand på flaske da han motorisk ikke er så god til koppen endnu.. Vi øver dog stadig hver dag..
Mit spørgsmål er så om det evt kan være mælken han mangler? Efter aftale med vores egen sp har vi sat mælkemængden ned til 400 - 500 ml dagligt, da Noah jo er en rigtig stor dreng på godt 11 kg og 75 cm. Han er 9 mdr nu. ( korr. godt 7 mdr )
Der er mælk i både hans grød og mos, så han får mælk udover. Er han mon i underskud med mælk eller er han blot afhængig af flasken?? Hvis han ikke får vand af flaske får han problemer med maven med det samme..
Glæder mig til at høre fra dig.
Hilsen Majken